20. 1. 2012

Interiéry

Nejen oblekání, tvoření, malování, ale i zájem o interiéry je občas mou životní náplní. Nejen, že se ráda dívám na hezké obrázky ještě hezčích domů či obýváku, ale i ráda přispívám svými nápady ke tvoření takových prostor. Přispěla jsem svou torškou do mlýna např. u kamaráda co měl v bývalých prostorách kasáren v ČB ZOO butik a choval tam hlavně rybičky, nevím jestli stále ještě má, též stěny PC herny jiného kamaráda poznaly co je to má paže :), taky v jednom pokojíčku se chlapeček před spaním i při hraní kochá mými obrázky. Další interiéry, které vznikaly pod mou taktovkou jsou mé vlastní domovy, domy, podnájmy a podobně. Kdyby někdo chtěl s nečím takovým taky poradit a nebo přímo něco vyladit a namalovat, jsem k dispozici.


Trochu horší kvalita záznamu, je to přefoceno z fotoalba. V době kdy vznikal tento interiér jsem ještě neměla digitální foťák a tak jsem to v rychlosti takto přefotila. 




Kdopak by si nehrál v takové herně? Bohužel už je přestěhovaná a interiér dávno přemalován.







Jen když se teď tak dívám na toho žraloka, tak přemýšlím, jestli se ho ten chlapeček spíš nebojí :), vypadá odpravdu hrozivě.







 Přidávám ložnici a posilku




Jo tak tady jsem si pěkně mákla, ale fakt mě to bavilo. Dostala jsem opravdu velkou důvěru a dělala jsem pak ještě ložnici a posilku. Myslím, že to mám taky nafocené, ale nejspíš už jen někde na CD, když to najdu ráda se pochlubím i s těmi dalšími interiéry. 












Opravdu mě to baví a každý z těchto interiérů jsem plánovala, vymýšlela a některé z nich přímo růčo malovala, stavěla či renovovala skříně. Stejně tak jako moje modely i interiéry můžou být pro vás inspirací, tak je sledujte, přidám brzo další.






Žádné komentáře:

Okomentovat