23. 1. 2012

Akty

Poslední dobou se ráda věnuji ženskému aktu. Mým vzorem je bezesporu Tamara de Lempicka, líbí se mi její způsob malby. První dva obrazy jsou prvními akty v mé tvorbě a vznikly v době, kdy ještě nebyly moje hlavní téma, byl to dárek pro kamaráda. Jedná se o mastný pastel na papíře a jsou namalovány podle de Lempicky. Podle Tamary jsem namalovala ještě několik dalších obrazů, ale nechtělo se mi stále jen někoho kopírovat a hledala jsem způsob jak dělat věci po svém, což se zdálo jako dobrý nápad, ale k realizaci mi chyběly modelky. Přemlouvala jsem kamarádky, ale nic. Až jednou...napadlo mě nafotit se sama a podle svých fotek malovat. Vznikla tak velmi zajímavá série mých aktů, ještě zajímavějším způsobem. Pobíhlala jsem z pozice fotografa k pozici modelky, kontrolovala vyfocený snímek a opravovala svou polohu stylem : tak holka, teď ještě 5 cm doprava nebo výš, či blíže světlu, kterým byla kancelářská lampička. Nakonec jsem  fotky upravila ve photoshopu a tady jsou výsledky mé práce. Až budu mýt rychlejší připojení přidám i fotky, podle kterých obrazy vznikly. 

Obrazy podle Tamary :



Obrazy podle mých aktů :






Modrá nálada


V ložnici


Další obrazy budou přidávány postupně ....
<><><><><><><><> 

Žádné komentáře:

Okomentovat