15. 1. 2012

Výprodej z mého šatníku

Kvůli mému zdravotnímu stavu jsem hodně shodila a změnila se i moje postava. Tak jsem se rozhodla prodat některé kvalitní kousky z mého šatníku, které bohužel už teď nosit nemůžu. Kdyby jste měli zájem neváhejte mne kontaktovat, nebo jestli vás něco zaujalo, ale není to vaše velikost, doporučte mě dalším.


elastické tříčtvrťáky, vhodné i pro slavnostnější události, 
velikost viz. obrázek, cena: 250.- (+poštovné / na dobírku)


elastické manžestráky, dole mírně do zvonu, velmi málo nošené, 
velikost viz. obrázek, cena: 300.- (+poštovné / na dobírku)


letní šaty z viskózy, velmi příjemný materiál, na vrchní vrstvě kytičky, spodní vrstva malinký puntík, velikost viz. obrázek, cena : 250.- (+poštovne / na dobírku)


ručně háčkované šaty, vhodné na všechna období, 
na zimu lze pod ně vzít triko s dlouhým rukávem, velmi kvalitní příze i zpracovaní, 
velikost viz. obrázek, cena: 1.600.- (+poštovné / na dobírku)


sametová mini se vzorem hadí kůže, elastická, vhodná i pro slavnostnější příležitost, velikost viz. obrázek, cena: 200.- (+poštovné / na dobírku)

 a nakonec bavlněné tričko, savovací technika, ručně malované, 
velikost viz. obrázek, cena 130.- (+poštovné / na dobírku)
 




Žádné komentáře:

Okomentovat