28. 1. 2012

Můj styl

Dnes mě přítel požádal ať mu pošlu sebe. Konstatovala jsem, že nemám tak velkou krabici a pak mi docvaklo, že asi chce mojí fotku :). Tak jsem mu nějaké s radostí poslala. Pak jsem přemýšlela o svém blogu, měla jsem pocit, že chci, aby měl řád, hlavu a patu. Hlavu a patu mám tak akorát já a na mém blogu řádí neřádi, přehazujou mi fotky obrazů, které vůbec nejsou dávány na web tak jak vznikaly, např.chronologicky, či logicky, haha, ale prostě si to tu žije svým životem a už nechci řád, ale chci aby to aspoň fungovalo pořád :). Takže i vám posílám sebe ve svých modelch, nechte se inspirovat, nebo můžete kritizovat.Hezký den.

Výletnice
Miluji vrstvení a kombinování možného s nemožným. Tady se sešly šatičky od ťongů se svetrem z Orsay, který už taky pamatuje mnoho. Džíny jsou z Plzeňského OC Olympie když bylo teprv krátce otevřené a nějaký bezejmený obchod tam měl pro mne gaťata a botky jsou z butiku z Čimelic. Až pojedete třeba trasu Praha Budějovice přes Písek nebo prostě budete v Čimelicích tak se tam určitě jukněte, protože tam mývají dobré zboží za zajímavé ceny, nákupčí zde má zřejmě dobrý vkus. Prodejna je hned u hlavní, směr z Prahy po levé straně. Hezké nákupy :).

Madona
Jo to byl kauf :). Totální výprodje v Calzedonia OC Chodov. Byly opravdu hodně levné, muži na ně berou, aspoň někteří a já se v nich cítím moc pohodlně. Naušnice jsou z Kauflandu asi za 30,- kaček, krásní motýlci. 

Červená karkulka

Mám asi ráda červenou, hihi, nevíte jak jsem na to přišla?....zřejme proto, že v mém šatníku je hojně zastoupena a často ji i nosím. Kabátek je zas z Orsay a zas výprodej. Výhodou výprodeje, jak všichni víme, jsou nízké ceny a když víte jak na to, neznamená to, že v příští sezóně nosíte oblečení již vyšlé z módy, jak se vám snaží naznačovat spousta módních časopisů (například). Osvědčená kombinace k červené je černá a tak kamašky z Punčochacha z OC Nové Butovice vytváří opravdu provokující a oči přitahující kombinaci, že jo.

Kočka domácí

Teď kamašky v domácí pohodě. Šaty jsou z vinobraní z Mělníka, mám je už taky dost dlouho, na prsou jsou sloni vytvořeni savovací technikou :). 



Žádné komentáře:

Okomentovat