26. 4. 2012

Code Mode 2012


Tenhle Code Mode mě nejvíce zaujal svým místem. Konal se ve vybydleném domě v Karlíně, kousek od Invalidovny a každý vystavovatel měl možnost se realizovat i jako architekt a designer svéhgo "pokoje" a to mě nakonec bavilo víc než samotné zboží a lidi kolem. Organizačně asi dobrý, velká fronta než člověk přišel na řadu, ale když už jsem byla vevnitř překvapilo mě, že zas tak našlapáno tam neni a dá se velmi rozumě pokukovat po stojanech a regálech. Historicky první vstupné 70.- se dalo unést a vzhledem k počtu lidí, kteří to museli ošéfovat se to dá pochopit i když kolem toho se na FB rozjela zajímavá diskuze. Evidentně však vstupné lidi neodradilo, bylo jich opravdu hodně.

Moje fotoreportáž:















































Žádné komentáře:

Okomentovat