12. 3. 2011

Moje oblíbené fotky

Už jako malá holka jsem díky taťkovi držela v ruce foťák. Ten úplně první byl flexaret http://cevela.eu/static/tech/flexaret.html a moc se mi to líbilo. První fotky byly spíše v duchu rodinném, jako například my v zoo :) se zvířátky, se zmrzlinou, s narozeninovým dortem, atd. Dokumentární pohled na svět mi zůstal a to je taky hlavní důvod proč fotím, jako asi většina z nás. Jen místo dortů už raději fotím přírodu, architekturu a jiné zajímavosti. Dalším důvodem mého focení je inspirace pro obrazy.

Jedna z nejoblíbenějších fotek je z toulek kolem Českých Budějovic. Nevím přesně kdy, kde a jakým způsobem je to foceno (tohle si nezaznamenávám), ale pro mne je nejdůležitější ten pocit, který z fotky mám. To jen kdyby nějaký zapálený fotograf postrádal informace o fotografii.


...další z téhož dne



Z posledních mých fotografických počinů jsem si oblíbila fotky z výletu na Říp, které jakoby byly focené třeba v Africe :), ale je to po cestě dolu z Řípu.

...

...

...



 ... rotunda na Řípu

 ...pohled do kraje z Řípu

Žádné komentáře:

Okomentovat